Hotelul pune la dispoziția clienților săi următoarele:
-Cazare în 113 camere (single, double, executive, apartament, apartament presidențial);
-Centru de conferințe:
  • 3 săli modulare de conferință (Topaz, Aquamarine și Sapphire) cu o capacitate maximă de 50 de persoane, fiecare;
  • sală Executive Boardroom,cu o capacitate de 20 de persoane.
  • Centru de afaceri (conexiune internet, servicii secretariat);
- Restaurant The Grill, cu o capacitate de maxim 90 de persoane;
- Restaurant Coral, cu o capacitate de 250 de persoane;
- Centru de sănătate: saună uscată, saună umedă, fitness, sală de relaxare cu fotolii termo-reglabile;
- Parcare exterioară – 70 de locuri.
Servicii și facilități:
- acces gratuit la internet (wireless în lobby și în sălile de conferință și broadband în camere);
- bancomat;
- acces gratuit la centru de sănătate;
- parcare gratuită;
- servicii de fax și curierat*;
- servicii de spălătorie*;
- asistență la transportul bagajelor;
- aparat de lustruit pantofii.
*Serviciile marcate sunt contra cost.