BrașovHoteluri

Aceasta reclamă se va închide în secunde. Click AICI pentru a accesa instant pagina dorită.
Aceasta reclamă se va închide în secunde. Click AICI pentru a accesa instant pagina dorită.
Aceasta reclamă se va închide în secunde. Click AICI pentru a accesa instant pagina dorită.

Nunta lui Figaro | Operă de W.A. Mozart

După Salonul Muzical al Operei de luni, când i-am spus „Bun găsit, domnule Mozart!”, chiar de aniversarea nașterii lui W.A. Mozart, sâmbătă, 1 februarie 2020, de la ora 18.30, în Sala Operei, vă invităm la o altă capodoperă scrisă de genialul compozitor austriac: „Nunta lui Figaro”. 
„Nunta lui Figaro” este o operă plină de contraste, cu arii melodioase, care la rândul lor evoluează dintr-un cântec liniștit într-o explozie sonoră fulminantă. Libretul  a fost scris în limba italiană de Lorenzo da Ponte, care a fost inspirat de comedia lui Pierre Caron de Beaumarchais - La folle journée ou Le mariage de Figaro. Premiera operei a avut loc la 1 mai 1786, la Burgtheater din Viena, cu Mozart însuşi ca dirijor. „Nunta lui Figaro” s-a reluat un an mai târziu, la Praga, unde s-a bucurat de un triumf răsunător.
Preț bilete: 45 lei – în sală; 35 lei – la balcon lateral pentru elevi, studenți, pensionari 
Acţiunea operei se petrece în castelul Contelui Almaviva, în Sevilla, în secolul al XVIII-lea. Desfăşurarea din „Nunta lui Figaro” este un lung şir de quiproquo-uri neprevăzute şi răsturnări de situaţie care fac din această operă o comedie spumoasă şi de succes. Contele Almaviva, săturat de anii de căsnicie cu Rosina, îi face avansuri menajerei Susanna, iubita lui Figaro. Contele vrea să împiedice căsătoria celor doi şi încearcă toate şiretlicurile. Încurcăturile se ţin lanţ, Rosina îi joacă şi ea o festă soţului pentru ca, în final, Contele Almaviva să-i ceară iertare în faţa tuturor, iar Figaro şi Susanna să îşi redobândească încrederea şi fericirea.
În distribuția spectacolului de sâmbătă îi vom găsi pe artiștii: Adrian Mărcan - Contele Almaviva, Anda Pop - Contesa, Lăcrămioara Schuller - Susanna, Lorand Cristian - Figaro, Corina Purcărea (invitată) - Cherubino, Cristina Roșu - Marcelina, Ștefan Schuller - Doctorul Bartolo, Cristian Dicu - Don Basilio, Alina Ichim - Barbarina, Aurel Aron - Don Curzio, Paul Tomescu - Antonio, Andromeda Nemeș și Mariana Tomescu - Două fete tinere. Își dau concursul Orchestra și Corul Operei Brașov. La pupitrul dirijoral se va afla maestrul Traian Ichim. Regia artistică a spectacolului este semnată de Carmen Dobrescu, iar scenografia și costumele de Rodica Garștea. Asistent regie: Anda Pop. Mișcarea scenică: Nermina Damian. Regie scenă: Silvia Papadopoulos. 
Aceasta reclamă se va închide în secunde. Click AICI pentru a accesa instant pagina dorită.

Hotel Capitol


lista completă de dotări

BRAȘOV
Bd Eroilor nr. 19 (zona Centrul vechi)
localizare cu Google Maps

+40 268 41.89.20 +40 268 47.29.99

hotelcapitol@aro-palace.ro

link website

Hotelul Capitol este situat în centrul medieval al oraşului Braşov, vizavi de Primărie şi la o plimbare de 10 minute de Biserica Neagră şi Piaţa Sfatului. 
 Fie că sunteţi aici pentru afaceri sau de plăcere, este locul ideal pentru clienţii care îmbină relaxarea cu munca.

Dotări

  • aer condiționat
  • bar
  • cablu tv
  • parcare
  • pos
  • recepție 24h
  • restaurant
  • room service
  • sală de conferințe
  • wi-fi
Harta Metropola

Albume foto

Hotel Capitol Brasov

Hotel Capitol Brașov reprezintă alegerea perfectă pentru cei care doresc să simtă cu adevarat farmecul orașului de sub Tâmpa.
Hotelul Capitol pune la dispoziţia dumneavoastră un număr de 183 de camere duble, un restaurant unde se pot servi feluri culinare alese din bucătăria internaţională şi tradiţională, cu o capacitate de 200 de locuri, iar pentru cei care doresc să se relaxeze, la doar câţiva paşi, vă aşteaptă Centrul de Agrement şi Sport Wellness&Spa "Aro-Palace".
Sunt disponibile, de asemenea, si alte servicii suplimentare: room-service, compartiment de depozitare a obiectelor de valoare, birou de schimb valutar și servicii de curierat.
Toate camerele Hotelului Capitol sunt dotate cu TV prin cablu, zonă de relaxare şi minibar. Băile private includ o cadă sau un duş, precum şi un uscător de păr. În zonele publice este disponibil acces Wi-Fi gratuit.
Telecabina care urcă pe Muntele Tâmpa, de unde se deschide o perspectivă superbă asupra oraşului, se află la 1 km. La maximum 5 minute de mers pe jos veţi găsi un centru spa şi de wellness. Zona de schi Poiana Braşov este situată la 13 km, iar Castelul Bran la 30 km.

Cazare:
Capacitate totală cazare: 
- 366 de locuri
- 183 camere duble
Facilităţi: TV satelit, circuit video, telefon internaţional, internet (lobby hotel), seif, room-bar, frigider, taxi, ziare, curierat, schimb valutar.
Servicii cu plată: room service, telefon, fax, spălătorie, curăţătorie, călcătorie, parcare ş.a.

Restaurant:
Capacitate: 200 de locuri
Micul dejun se serveşte pentru turiştii cazaţi în hotel în stil bufet suedez. Pentru un număr mai mic de 30 de turişti, servirea micului dejun se face în sistem a la carte.
Spaţiul generos permite organizarea de evenimente precum: banchete, mese festive, nunţi, aniversări, ş.a.
Calitatea serviciilor şi atenţia pe care o dedicăm evenimentelor dumneavoastră personale vor face din nunta, aniversarea, botezul sau întâlnirea dumneavoastră o amintire pe care nu o veţi uita toată viaţa.

Conferinţe:
Centrul de conferiţe "EUROPA" al hotelului Aro Palace poate primi pana la 700 de participanti. Modularea spatiului in trei sali permite satisfacerea celor mai exigente solicitari.

Centrul de conferinte Europa
Centrul de conferinţe "EUROPA" vă oferă posibilitatea de a organiza cu succes orice tip de eveniment: conferinţe, prezentări, workshop-uri, simpozioane, seminarii, programe de team building, şcolarizări, evenimente sociale şi recepţii, punându-vă la dispoziţie 3 săli de conferinţă cu o capacitate totală de 700 de locuri. Modularea spaţiului în trei săli permite satisfacerea celor mai exigente solicitări.
Dotări tehnice: videoproiectoare, ecrane, flipchart, instalaţie sonorizare, microfoane, instalaţie de traducere simultană în trei limbi, dotată cu 3 cabine de traducători cu dublă consolă, receptoare şi căşti, instalaţia de conferinţe: unităţi de preşedinte şi unităţi pentru delegaţi şi microfoane libere.
Fie că se pregăteşte o sesiune de business, un training sau un seminar, cele trei săli de conferinţă, pot găzdui de la întâlniri mici, până la întâlniri la scară mare.
Orice conferinţă, şedinţă, curs sau întâlnire de afaceri devine mai familiară atunci când este însoţită de o pauză de cafea în lobby-ul centrului.
Alte alternative de servicii sunt disponibile în funcţie de specificul evenimentului şi opţiunea organizatorilor.
Suprafeţele şi capacitatea sălilor de conferinţe:
•  EUROPA I - 156 mp, capacitate 180 persoane 
•  EUROPA II - 213 mp, capacitate 250 persoane 
•  EUROPA III - 116 mp, capacitate 100 persoane 
•  EUROPA (E1+E2+E3) - 485 mp, capacitate 700 persoane 
•  FOYER - 235 mp - capacitate 700 persoane
 

distribuie

metropola.info