Astfel, pentru livrarea produsului, se solicită depunerea unei sume  într-un cont, după care bunul  nu mai este livrat. Apar apoi următoarele scenarii: fie presupusul vânzător nu mai poate fi contactat, fie  bunul achiziționat  este  deteriorat şi se refuză înlocuirea acestuia, vânzătorul susţinând că este vina cumpărătorului că nu a verificat coletul la livrare, existând posibilitatea ca distrugerea bunului să fie din vina firmei de curierat. 
O altă metodă de înșelăciune în mediul on-line este oferirea spre vânzare a unor produse ”originale” noi (sau aproape noi) la prețuri tentante. Când produsul este livrat, cumpărătorul constată că acesta nu corespunde cu cel din anunț, iar vânzătorul nu mai poate fi contactat. 
 Mirajul unui preț mic, nu trebuie să vă copleșească. Căutați să achiziționați produse doar de la producătorii/magazinele care vă oferă certificat de garanție pentru produsul achiziționat! 

Pentru a preîntâmpina astfel de situații, Poliția recomandă: 
Documentați-vă  foarte bine când credeți că ați descoperit o propunere tentantă.  
Căutați să faceți cât mai multe verificări cu privire la  persoana sau firma cu care doriți să colaborați.
Nu dați niciodată bani sau date personale unei persoane necunoscute care nu prezintă încredere. Acest lucru include şi transferul unor sume de bani în ţară sau în străinătate prin metode de plată pe care nu le cunoaşteți/cu care nu sunteți familiarizați.
Pe internet, accesați direct site-ul de care sunteți interesat(ă). Evitați să utilizați link-urile trimise prin email.
Fiți vigilenți și nu vă încredeți în testimoniale ,,uimitoare”. Dacă ceva este ,,prea frumos pentru a fi adevărat”, probabil că vă aflați în vizorul unui escroc.
Nu vă încredeți în testimonialele „uimitoare“: căutați și alte surse /probe solide cu privire la eficienţa unui produs.
 Dacă ați identificat un escroc sau ați devenit victima lui, sesizați imediat poliţia!