Adăugate recent
Nunta lui Figaro | Operă de W.A. Mozart
„Nunta lui Figaro” este o operă plină de contraste, cu arii melodioase, care la rândul lor evoluează dintr-un cântec liniștit într-o explozie sonoră fulminantă. Libretul a fost scris în limba italiană de Lorenzo da Ponte, care a fost inspirat de comedia lui Pierre Caron de Beaumarchais - La folle journée ou Le mariage de Figaro. Premiera operei a avut loc la 1 mai 1786, la Burgtheater din Viena, cu Mozart însuşi ca dirijor. „Nunta lui Figaro” s-a reluat un an mai târziu, la Praga, unde s-a bucurat de un triumf răsunător.
Preț bilete: 45 lei – în sală; 35 lei – la balcon lateral pentru elevi, studenți, pensionari
În distribuția spectacolului de sâmbătă îi vom găsi pe artiștii: Adrian Mărcan - Contele Almaviva, Anda Pop - Contesa, Lăcrămioara Schuller - Susanna, Lorand Cristian - Figaro, Corina Purcărea (invitată) - Cherubino, Cristina Roșu - Marcelina, Ștefan Schuller - Doctorul Bartolo, Cristian Dicu - Don Basilio, Alina Ichim - Barbarina, Aurel Aron - Don Curzio, Paul Tomescu - Antonio, Andromeda Nemeș și Mariana Tomescu - Două fete tinere. Își dau concursul Orchestra și Corul Operei Brașov. La pupitrul dirijoral se va afla maestrul Traian Ichim. Regia artistică a spectacolului este semnată de Carmen Dobrescu, iar scenografia și costumele de Rodica Garștea. Asistent regie: Anda Pop. Mișcarea scenică: Nermina Damian. Regie scenă: Silvia Papadopoulos.
Reax
luni - vineri: 08:00 - 16:30
SĂCELE
Str. Avram Iancu nr. 62
localizare cu Google Maps
Recondiţionarea pieselor auto înseamnă procesul de dezasamblare, recuperare, rectificare, înlocuire şi asamblare a unei piese auto şi readusă la parametrii daţi de producător, mai pe scurt, că nou, sau uneori chiar cu performanţe superioare.
Prin recuperarea componentelor înţelegem păstrarea unor componente vechi, uzate care trec prin procesul de rectificare obţinând astfel un produs finit care îndeplineşte normele şi specificaţiile date de producător.
În cazul discurilor de ambreiaj şi a saboţilor de frână obiectul uzurii îl constituie materialul de fricţiune, acesta este înlocuit cu material de fricţiune nou care îndeplineşte toate normele europene de calitate şi poluare. Pentru obţinerea perfomantelor de frânare corecte este necesară strunjirea tamburilor sau discurilor de frână sau uneori înlocuirea acestora din cauza uzurii excesive.
Recondiţionarea pompelor de apă se face prin înlocuirea componentelor interioare, adică rulmentul monobloc/rulmenţilor şi a presetupei, înlocuirea turbinelor uzate când este cazul, modificarea cotelor de rulmenţi, cote de presare.
Recondiţionarea înseamnă economie de bani şi timp, de asemenea înseamnă şi protejarea mediului înconjurător.