Atenţia pe care fiecare dintre noi o acordăm nevoilor şi aşteptărilor clienţilor este fundamentală pentru dezvoltarea şi păstrarea satisfacției şi încrederii acestora.
Din acest motiv, Euromaster implementează în fiecare ţară în care activează o politică privind calitatea care vizează următoarele:
Siguranţă şi mobilitatea clienţilor noştri,
Durabilitatea şi progresul societății noastre.
Această politică se bazează pe cele 3 valori ale Euromaster:
-Expertiză:
Diagnosticarea vehiculului
Acordarea de sfaturi personalizate clienţilor
Executarea lucrărilor: „bine de la prima încercare”
-Corectitudine:
Recomandarea lucrărilor pe baza unei diagnosticări cinstite şi argumentate
Transparenţa în ceea ce priveşte lucrările realizate şi tarifarea acestora
-Atenţia acordată clienţilor:
Mediu curat, sigur şi confortabil
Angajament şi personalizare.
www.metropola.info
Euromaster
luni - vineri: 8:00 - 18:00; sâmbătă: 8:00 - 13:00
BRAȘOV
Calea Feldioarei nr. 75C (zona Bartolomeu)
Lat: 45.697100, Long: 25.580952
Telefon: +40 268.47.27.51
Web: https://www.euromaster.ro/
Facebook: https://www.facebook.com/Euromaster-Brasov-818546064873207/timeline
Astăzi, suntem rețeaua lider pe piata de anvelope și mentenanță autovehicule, atât pentru clienții retail, cât și pentru clienții business. Ne-am construit reputația pe satisfacția dumneavoastră și vom continua să facem acest lucru.
Avem grijă de mobilitatea rutiera oriunde și oricând.